Ennen kuin luot ensimmäisen mainoskampanjan Facebookiin, on tärkeää että olet asentanut konversiopikselin sivustollesi.

Facebook konversiopikseli kertoo sinulle kun joku mainoksiasi nähnyt tai klikannut henkilö toteuttaa sivustosi tavoitteen (esim. yhteydenotto).

Facebook konversiopikseli - asennus ja käyttöönotto

Helpoin tapa luoda konversiotavoite on URL-osoitteen perusteella, eli esim. tilausvahvistussivun tai kiitos-sivun osoitteen perusteella. Tiedämme että konversio on tapahtunut jos joku vierailee näissä osoitteissa.

Suosittelen käyttämään näitä konversioita Facebookissa:

  • Purchase (ostotapahtuma)
  • Lead (liidin yhteystiedot)
  • CompleteRegistration (rekisteröityminen palveluusi)

Voit asentaa konversiopikselin käsin muokkaamalla lähdekoodia tai käyttämällä Tag Manageria tai hyödyntämällä WordPress lisäosaa.

Linkit